Guest Harpij Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 Als mijn MSN explorer open krijg ik het bericht dat het "helaas niet gelukt is de e-mailservice volledig in te stellen" en dat "'ze' het nogmaals zullen proberen als ik me de volgende keer weer aanmeld." Dat heb ik nou al een paar keer gedaan maar nog steeds krijg ik dat bericht. Maar...., als ik vanuit de MSNstartpagina "Hotmail" aanklik kan ik wel degelijk mijn hotmail zien. Wie weet wat er mis is?
Guest Pegasus \(MVP\) Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 Re: Het verschil tussen MSN-e-mail en hotmail ... "Harpij" <Harpij@discussions.microsoft.com> wrote in message news:E86C0554-3AD7-48E5-8440-FC26D1D89A45@microsoft.com... > Als mijn MSN explorer open krijg ik het bericht dat het "helaas niet > gelukt > is de e-mailservice volledig in te stellen" en dat "'ze' het nogmaals > zullen > proberen als ik me de volgende keer weer aanmeld." Dat heb ik nou al een > paar > keer gedaan maar nog steeds krijg ik dat bericht. Maar...., als ik vanuit > de > MSNstartpagina "Hotmail" aanklik kan ik wel degelijk mijn hotmail zien. > Wie > weet wat er mis is? > This sounds like Dutch (double-dutch?) to me. You might get more answers if you post in English or else select a Durch-speaking newsgroup.
Recommended Posts