Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bonjour la communauté, Malgré une intervention du Support Microsoft et des conseils de la communauté Microsoft j’ai toujours des problèmes de lenteurs, d’écrans figés, écrans bleu et crashs sur mon PC ainsi que des problèmes de sauvegarde et perte de fichiers sur OneDrive. Le support MICROSOFT m’a laissé entendre que mon hardware serait peut-être faible pour mes applications. Mon PC est composé de : • CPU Intel Core i3 3220 @ 3.30GHz, • RAM 16,0 Go Dual-Channel DDR3 @ 798MHz, • Disque interne C:\ SSD de 222 Go, 107 Go utilisés, • Une carte mère ASUSTeK COMPUTER INC. B75M-A (LGA1155) • OS Wind

 

Continue reading...

  • Replies 0
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...